Translate

duminică, 9 noiembrie 2014

cum sa iti faci un site de piese auto online

Cum Sa iti faci un site de piese auto online

FOARTE SIMPLU !!

Majoritatea firmelor de hosting , iti ofera la achizitionarea unui pachet de BASIC de aproximativ 60 RON pe 3 luni , Un panou de control unde gasiti instalat  numitul  Softaculous , acest soft , ofera clientilor un pachet de platforme gratuite cum ar fii de exemplu:
PRESTASHOP
E-Commerce
OpenCart
Magento ,
Wardpress , S>A>M>D
 Aceste platforme sunt special concepute pentru a crea un magazin virtual , gratuit in doar cateva secunde.

EU RECOMAND PRESTASHOP , asta folosesc eu pe siteul meu  de piese auto online.

O alta varianta de a face un magazin online , ar fii sa cumparati direct cont pe UCOZ.ro dar eu as alege prima varianta

Daca doriti informatii despre cum se instaleaza aceasta platforma fara sa iti cumperi un hosting , lasati-mi comentariu si va raspund cat pot de rapid.

magazin online piese auto,cum sa iti faci un site de piese auto, magazin virtual piese auto,piese auto online,piese,auto

Cu Stima Alex.

Un comentariu: