Translate

joi, 6 martie 2014

Cum sa ajungi pe prima pagina in google metode de promovare website optimizare seo

Cum sa ajungi pe prima pagina in google cu un simplu comentariu



cautare googleIn urma cu ceva timp m-am hotarat, sa revitalizez un site mai vechi de-al meu, pe care il cam lasasem balta. Primul pas a fost, sa verific pozitia acestui site in google pe cuvantul cheie “cosmetice ieftine”.
Am dat cautare pe google si am gasit site-ul tocmai in pagina 15,  asta dupa ce timp de doi ani a fost pozitionat pe prima pagina.
Din cauza lipsei de timp nu m-am ocupat de el de foarte multa vreme si normal ca se afla pe o pozitie codasa, mai ales ca anul trecut a primit si o penalizare din partea google.
Ca sa imi dau seama, ce as putea face, sa il readuc  pe vechea pozitie, m-am reintors pe prima pagina, sa vad ce site-uri sunt pozitionate acolo.

Moment in care mi-a venit in minte o idee:
“Ar fi super, daca as reusi, sa plasez cate un link pe site-urile fruntase.”
Asa ca am inceput, sa analizez fiecare site in parte si modul prin care as putea, sa atasez un link acolo. Asa am descoperit, ca exista mai multe tipuri de site-uri pe care poti, sa postezi un link:
a) Blog/Forum/Social Media
Comentariu insotit de link.
b) Site de anunturi
Anunt insotit de link, acolo unde este posibil (nu toate site-urile de anunturi te lasa sa inserezi link).
c) Director de articole
Postezi un articol insotit de link.
d) Top
Iti inscrii site-ul in top sau contactezi administratorul si il rogi, sa adauge si site-ul tau.
Mai jos iti voi prezenta, fiecare pozitie si ce rezultate am reusit sa obtin in urma acestei actiuni (in imagine se poate vedea clasamentul, iar in portiunile incercuite cu rosu sunt anunturi platite pe care nu le luam in calcul):
cautare cosmetice ieftine
cautare cosmetice ieftine
Clic pe imagini pentru o vizualizare mai buna.
Pozitiile 1 si 2:
Sunt ocupate de doua magazine online, in general acestea nu au optiune de comentarii, iar pe cele care au, proprietarii nu aproba comentariile care contin link-uri.
Pozitia 3:
Se afla o pagina de Facebook, cand am ajuns acolo, mi-am dat seama ca demersul meu are sanse de success. Am lasat un scurt comentariu, insotit de link pe wall-ul paginii.
cosmetice ieftine facebook
cosmetice ieftine facebook
Pozitia 4:
Pe aceasta pozitie se afla forumul celor de la unica.ro, mi-am facut cont, dar din pacate nu a fost aprobat. Este posibil, ca forumul sa nu mai fie functional.
Pozitia 5:
Duce spre o licitatie de pe site-ul okazii.ro, cum la astia nu te poti lipi sub nici o forma de un link, am trecut mai departe.
Pozitia 6:
Top66.ro > pentru inscrierea in top, iti cer sa le afisezi un mic banner la tine pe site, din acest motiv am spus pas.
Pozitia 7:
Este ocupata de tpu.ro (cel mai mare site de intrebari si raspunsuri din Romania), acolo am reusit sa postez cel mai valoros link, care mi-a adus si vizitatori.
postare tpu
postare tpu
In imaginea de mai jos poti vedea, cati vizitatori am primit de pe tpu in cateva zile.
vizitatori tpu
vizitatori tpu
Pozitia 8:
Businessmagazin.ro > pe acest site ai voie sa postezi comentarii, ceea ce am si facut, dar url-ul apare fara link.
postare businessmagazin
postare businessmagazin
Pozitiile 9 si 10:
Magazine online (vezi explicatiile pe la pozitia1)
Pe scurt, toata aceasta activitate a durat maxim 15 minute si m-am ales cu 2 link-uri spre site-ul meu si o postare in care apare url-ul dar fara link.
Cel mai important este faptul ca paginile pe care am obtinut link-uri, se afla printre primele rezultate in google pentru cuvantul care ma interesa pe mine si anume “cosmetice ieftine”.Consider ca a fost un demers foarte benefic, pe care il voi aplica si cu alte site-uri.
Sfatul meu pentru tine este sa iti alegi, 2-3 cuvinte cheie relevante pentru site-ul tau, te duci pe google, dai o cautare si vezi daca te afli in prima pagina. In caz ca rezultatele sunt pozitive te felicit, daca nu sunt te invit, sa aplici metoda prezentata mai sus.
Abia astept sa imi povestesti ce rezultate ai obtinut, o poti face printr-un comentariu sau prin intermediul formularului de contact.
PS: Daca activezi, intr-o nisa unde concurenta este foarte mare sunt sanse mai mici  sa poti insera un link.  Insa o data ce ai reusit, sa plasezi 1-2 link-uri pe site-uri concurente, vei avea beneficii pe termen lung, primesti vizitatori, dar cel mai important acele link-uri te pot propulsa in prima pagina.
 Sursa : InvatamPromovare.ro

3 comentarii:

  1. Salut bogdan , lasa-mi o adresa de mail , mersi .

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Your blog posts are more interesting and impressive. I think there are many people like and visit it regularly, including me.I actually appreciate your own position and I will be sure to come back here.
    brtaram

    RăspundețiȘtergere